Love and another lies

 

Elämä on täynnä valheita. Siitä olen varma. Kaikki on pohjiltaan valhetta. Myös rakkaus...

Olemme kaikki juuttuneet elokuva-vaiheeseen. Rakkaus on valhetta, oletamme sen olemassa olon vain siksi koska luulemme sen olevan totta. Kuka voi todistaa rakkauden olemassa olon? Elämä on valhetta, miksi rakkaus olisi siis totta?

Tapaamme ihmisen johon kiinnymme. Onko se rakkautta? Olemme valehtelijoita mutta olemme sydämmestämme rehellisiä. Joten kertokaa minulle onko rakkaus totta. Jos on olen elänyt koko elämäni valheessa. Jos se ei ole, olen elänyt koko elämäni rehellisyydessä. Olenko ainut joka ei rakasta? Olenko ainut jota on rakastettu muttei ikinä ollut rakastettu?

Elämä New Yorkin pilvenpiirtäjien ylhäisyydessäkään ei tunnu miltään kun on yksin. Mutta minä en elä edes neljännen kerroksen korkeudessa, en pilvenpiirtäjien keskellä, mutta elämäni on silti hyvä. Ilman rakkautta ei voi satuttaa itsensä. Vain hölmöt rakastuvat. Missä minä elän, on hyvä olla. Omassa pienessä ja modernissa huoneistossa jossa voi milloin vain pulahtaa kylpyyn tai missä voi uppoutua upeaan kirjaan. Miksi häiritä onnellista elämää asialla joka ei edes saata olla, rakkaudella? 

 

By Loving Memories of Brittany Murphy  10.11.1977 - 20.12.2009

Kuva

 Love & miss you Brittany. ♥

~By Love La Oops~